Assalamualaikum.

Hari ni pergi jalan jalan tau. ehmm just a short vacation je tapi boleh la daripada takde. bawak adik adik yang comel tapi degil dan nakal ke zoo Taiping. Of course lah aku pegi dengan family aku. yang adik adik tadi adik sedara je. jangan salah faham hahaha.

payah jugak jalan dengan budak budak jenis camtu kan. nak layan kerenah diorang lagi, penat jalan lah panas lah. haishh aku ni da la tak suka sangat sangat budak budak. nasib baik akak aku ada. dia lah yang lain budak budak tu.

Actually those kids okay je tapi entah kalau time gedik dia da datang, hmm habis lah. kat bawah ni antara gambar yang aku dapat lah amik.

spesies cimpanzi ke apa yg aku baca kat zoo tadi.
e-l-e-p-h-a-n-t. tadika kan korang kejap.

arnab pun ada. hahaha. zoo lah katakan.
ape nama aku tak tau. tak hengat.
gambar harimau ni tapi tak nampak. too far.
pandai posing nampak.
ni akak aku. dia segan nak tunjuk muka.
Tu je gambar yang mampu amik sebab adik yang sorang tu da penat da. merengek je lebih, nasib baik anak orang kalau adik aku lama da bebel. suka pergi melancong tapi malas nak jalan. macam mana lah tu mana boleh. haishh.

haha tapi tau tak feel dia lain kalau pegi zoo time da besar. da tak excited langsung. kahkahkah. sebab kau dah bosan mungkin.

Ade sorang budak yang duduk sebelah aku time dalam train tu dia asyik cakap "fuyooo! mama tengok tu tengok ni." haha aku nak gelak tapi biarkan lah. let the kids enjoy it. dulu aku masa budak pun camtu. excited lebih pergi zoo.

Almost sedekad lebih jugak lah tak pegi zoo. suddenly hari ni pergi. huwaaa! hahah. okay lah da ngantuk ni. penat jalan short vacation. good night ppl. adios!

date : 8 december 2014, 00.24 am.